Çarşamba, Ağustos 16, 2006

Haziran Günlüğü



Sonra... Sonra Haziran'da uçurtma uçurduk mesela. 1. Geleneksel Ayucuklar Uçurtma Şenliği düzenledik. Önce ayular gibi yedik onbeş kişi bir ineği, sonra Aybi'nin el emeği göz nuruyla yaptığı uçurtmayı uçuramadık. En çok da yaşı 5'ten küçük olanlar eğlendi bu sefer. Biz koşamadık uçurtmamız havalansın diye, en fazla göbeğimizi sıvazlayıp direktif verdik küçüklere. Olsun, rüzgar yoktu da ondandı, yoksa öyle göbekli olduğumuz ya da yaşlandığımız için değil yani...

Başka neler yaptım... Haziran'da yine Doğubayazıt'taydım mesela. Yine İshakpaşa Sarayına gittim. Bardaktan boşanırcasına yaz yağmuru altında hem de. Bir yanda güneş parlarken, Eski Bayazıt'a inanılmaz bir yağmur yağıyordu arabanın sileceklerinin yetişmeyeceği kadar.

Gerçi Saray kapalıydı o gün, ama o yağmurun ve o güneşin altında yine de görmeden edemezdim onu. Kapalı kapısının fotoğrafını çektim ben de, bir de camiin minaresinin:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home