Cuma, Mart 31, 2006

Alınık Araba

Kaç aydır arabasızız. Eylül'de satmıştım yanlış hatırlamıyorsam Polo'yu. Mart sonu itibarıyla yeni arabamızı aldım ama sonunda. Gerçi biraz uzun sürdü ama olsun. Yeni arabamız, kız arabası geleneğine uygun olarak, Mercedes A160. Kendisi 2004 model, 37,000 km'de, 1600 cc, 106 bg, triptronik vitesli siyah bir araba.

Nerden, nereye... Şöyle kıçımız yer seviyesinde iki kişilik spor bir araba alalım derken, Smart Roadster yakıyor derken, deneyince bir anda soğuyuverdim arabadan. Şimdi ise, Roadster'da kıçımı koyacağım yere ayaklarımı koyuyorum. O kadar yüksekte oturacağım yani.

Hafta başı ruhsat başvurusu yapılır, Salı günü ödemesi tamamlanır, Çarşamba ruhsat çıkar, bütün muamele işlemlerinin bitmesini müteakiben de, arabayı Perşembe gibi alırım sanırım.

Mercedes iyidir. A serisi iyidir. Yeni kasa olsa tadından hiç yenmezdi ama o da bu sene olmazsa seneye olur vs diyerek kapatıyorum bu bahsi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home