Cuma, Ekim 14, 2005

Haftanın Bilançosu

Bu hafta Hukuk için hiçbirşey, IT sektörü için çok şey yaptım.

Bir kere Asus Wireless ADSL Modem & Router, kendisinden beklediğim kadar iyi değilmiş. Üç gün açık kalınca sapıtmaya başlıyor, hattan düşüyor, fişini çekip bir iki dakika soğutmadan kendine gelemiyor.

Bu hafta, ofise US Robotics modem aldım. Geçen hafta ADSL'yi açtırmıştım, hafta başında modemi de alınca bağladım. Sonra, tek bilgisayardan oluşan bir kablosuz ağ kurdum. Ardından ofisteki laptopları kablosuz olarak, modeme yakın olan sekreter bilgisayarını kabloyla birbine bağladım. Tüm bu işleri becerebileceğimi görünce, kablo modem dağıtıcı bilgisayar da bir kablosuz bağlantı aletiyle ağa dahil ettim. Hüseyin pek memnun değil kablosuz ağdan, sürekli kesilmeden ve yavaşlıktan şikayet ediyor. Alışırsın diyorum.

Bu arada onun bilgisayarına taktığım usb bağlantı aleti aslında bizim Kuzu'nundu. PCMCIA kartın usb stick'e göre daha hızlı olduğunu fark edince, Hüseyin'in her durumda usb stick kullanmak zorunda olduğunu da hesaba katarak, Kuzu'nun bilgisayarına bir PCMCIA kart alarak bu sorunu çözdük. Böylece Kuzu da artık çok daha hızlı nete bağlanabiliyor. Hem artık Kuzu ile aramda evde bir ağımız (evlilik bağımız) da var.

Kuzu geçen haftadan beri iyileşemedi. Dün, Begüm'ü doktora götürmüşken kendisi de görünmek istemiş. Kansız olduğu ortaya çıktı. Hem de eski kansızlardan. Her gün iki kaşık kaynamış pekmez içireceğiz ona.

1 Comments:

Blogger rahel said...

pekmez sevmiyom men.. :(

Ekim 18, 2005 10:11 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home