Pazartesi, Ekim 03, 2005

Çok zaman oldu, çok da gelişme


Yazmayalı on gün olmuş bugün. Gerçi beş gündür aklımdaydı ama ancak fırsat bulabildim.

Geçen hafta Pöttkerler geldi. Horst Pöttker'in yanında staj yapmıştım Almanya'da. Tam sekiz yıl önce. 1997'nin Ekim ve Kasım aylarındaydı. O tarihten bu yana zaten her yılbaşında mektuplaşırdık. Sonunda, Doğu Akdeniz turuyla İstanbul'a da geldiler. Çarşamba akşamı gelip, Perşembe akşamüstü gittiler. Çarşamba akşamı geldiklerinde Ortaköy'de birer kahve içtik. Perşembe günü , öğleden sonra onlarla birlikte önce Eminönü'nde bir öğle yemeği yedik, sonra önce Mısır Çarşısını gezdik, ardından da nargile içtik. Gayet memnun kaldılar galiba.



Yine, çarşamba günü Bolu'da bir duruşmam vardı, motorla gittim. Elcik ısıtma sezonunu açtım Bolu'ya yaklaşırken. Dönüşte Gebze ve Hendek'teki işlerimi de halledip öyle döndüm.

Cuma akşamı, Aybi'nin düğününe katılamayacağımız için Ayucuklarla birlikte hamam sefası yaptık. Akşam club programı vardı, son anda "Arası"na sıkıştırmaya döndü iş. Tafa'nın evinde sıkıştırıldı, biz fazla oturmayıp döndük sabah yola çıkacağımız için.

Haftasonu Ankara'da Amcaoğlu Ahmet'in düğünü vardı, ona gittik. Kız istedik, nikah yaptık, düğün yaptık. Erzincanlılar nasıl kız verirmiş onu gördük. Davul zurna bir yere kadar iyiydi, sonrasında beynimizin içinde çalmaya başladı. Piyango Amcamız geldi yine, hiç yüz vermedik, çok bozuldu, iyi oldu.

Bizim Ayşek İtalya'ya, Perugia'ya yerleşti. Abisini evlendirdi, düğün bittikten dört saat sonra uçağa bindi. Üç yıllığına bir master programı için gidiyormuş. Bana kalırsa dönmez artık, şimdiden İtalya'ya kalıcı yerleşti gözüyle bakıyorum onun için. Kendisi için en iyisi oldu, inşallah orda mutlu bir hayat kurar.

Dün sabah iki dünür ile birlikte, Kuzu'yu istememizden bu yana ilk kez maaile birlikte olduk. Daha önce onlar kendi aralarında birkaç kez görüşmüşlerdi tabii, ama ilk kez çocuklarla birlikte bir program oldu.

Herşey çok birikince anlatmak da bu kadar kısa oldu.

1 Comments:

Blogger rahel said...

çok özet olmuş aşkım ama bu.

Ekim 03, 2005 3:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home