Cumartesi, Eylül 03, 2005

Satlık Araba 2


Salı günü öğleden sonra arabanın yeni sahibiyle görüşüp el sıkışmıştık. Çarşamba günü arabayı müşterinin servisine götürüp kontrol ettirdik, Perşembe günü Vergi Dairesinden temiz kağıdını aldım ve dün de arabanın devrini yapıp arabayı teslim ettim. Perşembe akşamı gerçi emsalsiz bir teyze tek şeritli yolda önümde salak salak giderken aniden durduktan sonra geri vitese takıp olanca hızıyla arabaya geçirdi ama Allah'tan önemli bir hasar ve sorun olmadı. Velhasıl arabayı dün sağ salim teslim ettim. Sahibinden.com'a verdiğim ilanı da şimdi kaldırdım. Arabanın, aynı zamanda ilanda da yer alan son fotoğrafıdır:

Dün , bilgisayarın 256 Mb olan RAM'ini 512'ye çıkardım.

Akşam Serkan ve Begüm'le birlikte Nevizade'deydik. Sarhoş oldum :)

Şimdi ise, dün sarhoş olacağımı bildiğimden bilgisayarımı yanıma almadığım için, bizim Kuzu Silent Hill oynarken ben de onun makinasını kullanıyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home