Cuma, Ekim 07, 2005

Kuzu'm Kaçtı

Çarşamba akşam uçağıyla Kuzu babasının evine kaçtı. Dün Ankara'da bir toplantıya katılacaktı, gidiş o gidiş... Dün akşam dönecekken toplantısı uzayınca dün gece de Ankara'da kaldı.
Ben ne yaptım peki? Önceki gün akşam P. Çvş. Murat'la görüştüm, dün akşam da Boru'nun okulu bitirdiği haberi üzerine Deli Duran'a gittim. Özlemişim Murat'ı, dört aydır görüşmüyorduk ne de olsa. Duranlarda da iki saat kadar oturup döndüm sonra.
İki günde iki makina çamaşır yıkadım, üçyüz sayfa kitap okudum. Bir de dün dört tane dilekçe yazmıştım bir hızla, bugün boş boş oturdum.
Kuzu, evliliğin, çok özlediğin halde annenle babanı iki saat görmek olduğunu söylemişti, demek ki çalışmak da iki gün görmek demekmiş...
Bu süreden tek aklımda olansa, Kuzu'yu ne kadar özlediğim oldu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home