Çarşamba, Ekim 05, 2005

Kuzu Ankara'da...

Bugün Kuzu'yu Ankara'ya gönderdik. Gerçi 17:30 uçağıyla gidecekti ve 17:29'da beni aradığına göre en az yarım saatlik rötarı var ama, yine de akşam Ankara'da olacak. Yarın da çok geç dönüyor.
Dün akşam Ahmet'le buluştum. Saçını biraz uzatmış, Sybelle'den de de ayrılmış on küsür seneden sonra. Keyifliydi, askere gidecek olmanın tedirginliğini saymazsak. İki yıldır görüşmüyorduk, iyi oldu.
Bugün Paşamla görüştüm bir de, hoşgeldin ziyaretine gittim. Fazla vaktini almamak için on dk. oturup kalktım hemen. Bir görevimizi daha yerine getirmiş olduk böylece.
Yine hiçbir iş yapmadım bugün. Bir dilekçe yazdım, bir tane de yarın yazacağım, yarının programı da o.

1 Comments:

Blogger rahel said...

kuzu ankara'dan bildiriyor.. rosa da kim?! bir gün boş bırakmaya gelmiyorsun sen.. :P

Ekim 05, 2005 11:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home