Cumartesi, Aralık 03, 2005

Altı hafta olmuş



Yahu şimdi fark ettim; altı hafta olmuş yazmayalı. Ne yaptım bu süre içinde? Çok birşey değil, iş fena değil, onun dışında son zamanlarda masamda daha çok vakit geçirdiğim için 24soru.com'u takip ediyorum. Kasım'ı 80. sırada bitirdim mesela.

Sonra bugün Kuzu'ya nerdeyse onun kadar güzel bir kuzu aldım. Onu ayrıca yazacağım.

Bir de bugün birkaç tane Yakari fotoğrafı indirdim. Hani şu kartalla, susamuruyla konuşan kızılderili çocuk. Siyu kabilesinden olan. Bacak kadar çocukken tek kanallı TRT'de yayımlanırdı akşam üzeri. Hala hatırlamadıysanız üstteki fotoğrafına bakın, köyüne dönerken ben çektim:

1 Comments:

Blogger rahel said...

ne olacak senin bu yakari aşkın böyle? banu güven'den sonra yakari korkusu mu çekeceğim şimdi de?!

Aralık 05, 2005 10:12 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home