Perşembe, Nisan 13, 2006

Kıroyum Ama Para Bende




Fikrimin İnce Gülü diye harika bir hikaye ve bu hikayenin başrolünü İlyas Salman'ın hatırladığı bir filmi vardı hani. İlyas Salman her türlü şerefsizliği yaptıktan sonra, Almanya'da kazandığı tüm parasıyla aldığı Mercedesiyle köyüne dönüyordu. Sonra bir de tabii şu var; hani iki adam trafikte kavga ediyorlar sen bana yol vereceksin, ben sana yol vereceğim diye. En sonunda fodul olan karşıdakinin üstüne çıkamayacağını anlayınca şöyle bağırıyor: "Yol benim hakkım kardeşim, benim Mercedes'im var!"

Mercedes son yıllarda çok büyük dönüşüm göstermiş olsa da, bu düşünceyi hala muhafaza ediyor, eskiden söylediğim gibi, müteahhit arabası olma geleneğini sürdürüyor. Bu amaçla, birbirinden çarpıcı aksesuarlar serisine devam ediyor.

Ben de, artık bir Mercedes kullanıcısı olarak, bu geleneğe sonuna kadar sahip çıkıyorum. Yanda, arabayla birlikte, hatırlı bir Mercedes kullanıcısı olarak bana hediye edilen aksesuarları görüyorsunuz zaten.

Gördüğünüz üzere, üzerinde kocaman bir Mercedes amblemi olan gerçek metal bir çakmağım, en kaliteli yağlı deriden yapılmış, üzerinde kocaman bir Mercedes amblemi olan ruhsat kılıfım, ve en yakıcısı, altın sarısı, bir yüzünde Mercedes yıldızı, diğer yüzünde ise Benz yazısı olan bir anahtarlığım var artık...

Lafın özü: Yol benim hakkım kardeşim, benim Mercedes'im var.
Bu arada şaka bir yana, gerçekten çok rahat bir araba...

1 Comments:

Blogger rahel said...

Gören de CLS filan var zannedecek altında. :)

Nisan 16, 2006 9:36 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home